dijous, de setembre 21, 2006

BENVINGUTS A L´ILLA DEL RESORT

Per fi he pogut encetar el meu projecte!!!.Per fi he pogut crear el mitjà a través del qual tots aquells que estigueu interessats en les meves experiències lluny de casa pogueu sentir-me una miqueta més a prop!!!.És clar, estimats lectors/estimats amics, que per a mi també serà una eina vital per a sentir-vos més aprop meu.¡¡Vull deixar ben clar que serà un blog en el qual m´expressaré tot sovint en llengua castellana!!.M´introduiré dins de la comunitat blogger de la República Dominicana, i...., que menys que puguin entendre allò que escric!!!. Espero que ningú es senti ofés per la presentació en castellà de gran part dels meus articles.
Sé que se us farà estrany relacionar-me amb la llengua castellana, però.....sobreviu aquell qui s´adapta a les noves situacions!!!Evidentment no oblido qui sóc ni d´on vinc, només intento obrir-me camí en un nou medi!!!!
La freqüència en l´aparició de nous relats, vivències, opinions i preguntes, dependrà de la meva connexió a internet, que encara és inexistent.¡¡¡ Hauré de furtar xarxes d´altri o furtar hores de feina per a dedicar-les a la pura expressió!!!!
Aíxí doncs, dono per encetada la meva aventura i.............brindo amb vosaltres estimats amics per un llarg camí a l´Illa del Resort.
Com deia un molt gran.......: "ohhh benvinguts passeu passeu de les tristors en farem fum que casa meva és casa vostra si és que hi ha cases d´algú"

6 comentaris:

subal ha dit...

Em congratula ser el segon, doncs.

Alabat sia déu.

alegria de bon matí!!

Anònim ha dit...

Hola nen!
viatgarem cap al illa del Resort i estarem on faci falta. Cuidat PAPITOOO!!!
jofre

Anònim ha dit...

aRRRRRRRRRRRROSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!! SISI!!! una bona dieta rica en fruites es el que toca...i no tan bollicao,que embafa!!!
Grandes macoquis i figues tendres....ÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!
parés.

Anònim ha dit...

Un petonàs al valent escriptor aventurer de l'illa del Resort.
Les teves fidels lectores volem seguir llegint les teves peripècies dins de móns exòtics...

Clara

Nié (BCN) ha dit...

Claruki i companyia, petons per vosaltres també!!
Per aquí em trobareu quan ho vulgueu!!!
MuAAAAAAAAAAAAaaaa

Anònim ha dit...

EEH!! Som la Patry y la tieta Maribel!! em vist la teva pàgina i ens ha agradat molt! segueix escribint que ens agrada llegir-te! Esperem i desitgem que les coses vagin milloran!mols anims!!Endavan!!una abraçada forta i molts petonets!